Static.COOKIE_BANNER_CAPABLE = true;
Læring, Lærevansker og Muligheter
  • HJEM
  • Om oss
  • Læring Sortering Den delvise likheten Barnehagen og skolen To forskningstradisjoner
  • Hva er hva Lærevansker Dysleksi Dyskalkuli Dyspraksi Prosesseringsvansker Konsentrasjonsvansker Nevromotorisk umodenhet ADHD Sensitivitet Synsfunksjonelle vansker Auditive persepsjonsvansker Problemer med balanse
  • Begrep Begrepslæring Symbol Grunnleggende begreper Begrepsundervisningsmodellen Analytisk koding
  • Nevrofysiologisk utvikling Reflekser Primitive og Posturale Reflekser Sanser Balanse Berøring Bevegelse Hørsel Syn
  • Observasjon Leseanamnese Carlsten Logos KTI (Kontrollert tegneiakttakelse) NSL (Norsk som læringsspråk) Nevromotorisk umodenhet (INPP) ADHD
  • Tilpasning/Differensiering Grunnleggende begrepslæring INPP-METODEN Litteratur Ordforklaringer
  • Tilbud
  • Kontakt
  • BLOGG

Læring, Lærevansker og Muligheter

  • HJEM/
  • Om oss/
  • Læring/
    • Læring
    • Sortering
    • Den delvise likheten
    • Barnehagen og skolen
    • To forskningstradisjoner
  • Vansker/
    • Hva er hva
    • Lærevansker
    • Dysleksi
    • Dyskalkuli
    • Dyspraksi
    • Prosesseringsvansker
    • Konsentrasjonsvansker
    • Nevromotorisk umodenhet
    • ADHD
    • Sensitivitet
    • Synsfunksjonelle vansker
    • Auditive persepsjonsvansker
    • Problemer med balanse
  • Begreper/
    • Begrep
    • Begrepslæring
    • Symbol
    • Grunnleggende begreper
    • Begrepsundervisningsmodellen
    • Analytisk koding
  • Nevrofysiologisk Psykologi/
    • Nevrofysiologisk utvikling
    • Reflekser
    • Primitive og Posturale Reflekser
    • Sanser
    • Balanse
    • Berøring
    • Bevegelse
    • Hørsel
    • Syn
  • Kartlegging/
    • Observasjon
    • Leseanamnese
    • Carlsten
    • Logos
    • KTI (Kontrollert tegneiakttakelse)
    • NSL (Norsk som læringsspråk)
    • Nevromotorisk umodenhet (INPP)
    • ADHD
  • Tiltak/
    • Tilpasning/Differensiering
    • Grunnleggende begrepslæring
    • INPP-METODEN
    • Litteratur
    • Ordforklaringer
  • Tilbud/
  • Kontakt/
  • BLOGG/

Læring, Lærevansker og Muligheter

Elevens Vansker, om å se eleven

Læring, Lærevansker og Muligheter

  • HJEM/
  • Om oss/
  • Læring/
    • Læring
    • Sortering
    • Den delvise likheten
    • Barnehagen og skolen
    • To forskningstradisjoner
  • Vansker/
    • Hva er hva
    • Lærevansker
    • Dysleksi
    • Dyskalkuli
    • Dyspraksi
    • Prosesseringsvansker
    • Konsentrasjonsvansker
    • Nevromotorisk umodenhet
    • ADHD
    • Sensitivitet
    • Synsfunksjonelle vansker
    • Auditive persepsjonsvansker
    • Problemer med balanse
  • Begreper/
    • Begrep
    • Begrepslæring
    • Symbol
    • Grunnleggende begreper
    • Begrepsundervisningsmodellen
    • Analytisk koding
  • Nevrofysiologisk Psykologi/
    • Nevrofysiologisk utvikling
    • Reflekser
    • Primitive og Posturale Reflekser
    • Sanser
    • Balanse
    • Berøring
    • Bevegelse
    • Hørsel
    • Syn
  • Kartlegging/
    • Observasjon
    • Leseanamnese
    • Carlsten
    • Logos
    • KTI (Kontrollert tegneiakttakelse)
    • NSL (Norsk som læringsspråk)
    • Nevromotorisk umodenhet (INPP)
    • ADHD
  • Tiltak/
    • Tilpasning/Differensiering
    • Grunnleggende begrepslæring
    • INPP-METODEN
    • Litteratur
    • Ordforklaringer
  • Tilbud/
  • Kontakt/
  • BLOGG/
  • HJEM/
  • Om oss/
  • Læring/
    • Læring
    • Sortering
    • Den delvise likheten
    • Barnehagen og skolen
    • To forskningstradisjoner
  • Vansker/
    • Hva er hva
    • Lærevansker
    • Dysleksi
    • Dyskalkuli
    • Dyspraksi
    • Prosesseringsvansker
    • Konsentrasjonsvansker
    • Nevromotorisk umodenhet
    • ADHD
    • Sensitivitet
    • Synsfunksjonelle vansker
    • Auditive persepsjonsvansker
    • Problemer med balanse
  • Begreper/
    • Begrep
    • Begrepslæring
    • Symbol
    • Grunnleggende begreper
    • Begrepsundervisningsmodellen
    • Analytisk koding
  • Nevrofysiologisk Psykologi/
    • Nevrofysiologisk utvikling
    • Reflekser
    • Primitive og Posturale Reflekser
    • Sanser
    • Balanse
    • Berøring
    • Bevegelse
    • Hørsel
    • Syn
  • Kartlegging/
    • Observasjon
    • Leseanamnese
    • Carlsten
    • Logos
    • KTI (Kontrollert tegneiakttakelse)
    • NSL (Norsk som læringsspråk)
    • Nevromotorisk umodenhet (INPP)
    • ADHD
  • Tiltak/
    • Tilpasning/Differensiering
    • Grunnleggende begrepslæring
    • INPP-METODEN
    • Litteratur
    • Ordforklaringer
  • Tilbud/
  • Kontakt/
  • BLOGG/

Læring, Lærevansker og Muligheter

Skolevansker? Om hva, hvordan og hvorfor. Om muligheter som fins. ebrittmark@gmail.com

Copyright Eva Brittmark.

Share